University of Pécs

University of Pécs

 

 

Az iroda feladatai:

Az iroda feladatai:

A Tanulmányi Rendszer Iroda tanulmányi elektronikus adminisztrációs feladata az új hallgatók és oktatók beemelése a Tanulmányi Rendszerbe és az azzal kapcsolatos ügyintézési folyamatok koordinálása, ellátása,  jelszó- jogosultság- és kezelés kör felügyelete, az oktatásszervezéshez köthető szabályzatok, szabályok elkészítése. A FIR küldéshez kapcsolódó feladatok ellátása: adatküldés, adattisztítás, adatminőségének javítását célzó ügyrendi folyamatok bevezetése, a Tanulmányi Rendszerhez és társrendszereihez, moduljaihoz köthető intézmény specifikus és default paraméterek beállítása, ellenőrzése, karbantartása.

A Tanulmányi Rendszer Iroda a Tanulmányi Rendszerhez és társrendszereihez, moduljaihoz köthető első szintű szupport tevékenység ellátása, a beérkező hibajelzések felvétele, osztályozása, azonnali válaszadás, megoldás, vagy a feladat továbbítása a következő szolgáltatási szintre.

Az iroda küldetése:

Az iroda küldetésnyilatkozata:

A Tanulmányi Rendszer Iroda – mint a Pécsi Tudományegyetem hallgatói, oktatói és adminisztrátori közösségének tanulmányi elektronikus adminisztrációs nyilvántartásáért felelős rendszerének működtetője – feladatának tekinti, hogy az egyetemi polgárság legszélesebb köre számára biztosítsa, hogy a mindennapi adminisztrációs feladataikat a lehető legkevesebb erő- és időráfordítással, precízen végezhessék. 

Célunk, hogy az egyetemi polgárok fennakadás nélkül használhassák a tanulmányi rendszert. Törekszünk arra, hogy az oktatásszervezési folyamatok integráló, rendszerszemléletű működtetésével biztosítsuk, hogy a megbízható, naprakész tanulmányi adatbázis segítse az Egyetem kötelező adatszolgáltatásait és az egyetemi vezetés döntéseinek előkészítését.

Az iroda honlapja:
Levél Csapda